Театралізована діяльність - найпоширеніший вид дитячої творчості.

Саме театралізована діяльність дозволяє дитині вирішувати багато проблемних ситуацій опосередковано від імені якогось персонажа. Це допомагає долати боязкість, невпевненість у собі, сором'язливість.

Театралізовані  ігри розвивають здібності, допомагають загальному розвитку, прояву допитливості, прагнення до пізнання нового, засвоєнню інформації та нових способів дії, розвивають мислення, формують наполегливість. Крім цього, ці ігри розвивають творчі здібності та духовні потреби, розкріпачують та підвищують самооцінку.

       У старшому дошкільному віці необхідно розвивати самостійність дітей в організації театралізованих ігор, вчити розуміти емоційний стан іншої людини і переживати своє. Цьому допомагають етюди на вираження уваги, страху, радості, задоволення, засмучення: «Вгадай, що я їм», «Відгадай де я», «Лисичка підслуховує» та ін. В іграх-драматизациях діти більш виразно передають образи героїв, самі ставлять казки-вистави, домовляються, розподіляють ролі. З великим бажанням показують спектаклі дітям молодших груп.

При слові «театр» оченята дітей  загоряються радісними іскорками, а обличчя світяться посмішкою.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Агресія дошкільників. Ігри та вправи для її врегулювання" - тема консультування педагогічних працівників

Сенсорний розвиток дітей раннього віку

Пісочна терапія в роботі з дошкільниками